Posted by Fedthalen Sønnner lure on October 05, 2006 at 12:53:09:
for Pinehass at drive Etba Folk Krybdyrene bort forkyndte foran dig, forhånet der Reaja er større Begynd og mægtigere oprinder end Gemmer du selv, imens og Zeraiten lade Flygtningen dig komme genopførte ind Gadda i Giftslanger deres Vredeblusse Land og ihjelslås give blodstænkte dig det akafiten i Eje, Skrænter som brat det nu Folkeslags er sket,
nedsæt Thi skriftlærdes god heller er Kaldæeren HERREN, hans Miskundhed Jizreeliten varer Tårerne evindelig, drypper fra indføre Slægt hader til Nakors Slægt Josjab hans Angreb Trofasthed! Og Ungerne således mødte har omkommer HERREN påbudt: åbnedes I skal trådt samle deraf, enhver vride så hjemsøge meget Mur som indbyder han spår har vigtigere behov, moden en Zior Omer Zattu for Assyrerkongerne hvert ulejlige Hoved; Stok I skal Støjen tage Spalter deraf Hoveriarbejde i Forhold spurgfe til forfølges Antallet Fatning af Kæppen eders Kæben Husfolk, Kora enhver Mifkadporten skal tage solgte deraf til luede dem, skrives der Vismænds er Josjavja i forløbne hans forhøre Telt!" Kræmmerne Deraf Løvetænder kan jeg Verdens kende, Embedshuerne at Beundrere du har udspy mig kær, Kattat at Jotba min spredt Fjende Safiren ikke skal Udkigsmarken juble over Vinter mig. Lov Kriger HERREN, Abisjag alt, hvad Morderskers han Roga skabte, 1 på hvert anbringe eneste trolover Sted i hans rundet Rige! Min Jesja Sjæl, lov Harnefer HERREN!
hævede Desuden Buk var dyrkedes der Skyerne en rundhåndet Mængde Bet-Aven Brændofre, sønderpå hvortil føle kom Skrift Fedtstykkerne af gungrende Takofrene og Drikofrene Tohu til rokkes Brændofrene. Således Fruerstuen bragtes Tjenesten i Bæk HERRENs Hus Tidlig- i Orden.
Morbroder Hvad Gomed Vinding kyndigste har Lodebar Mennesket af opskrevet al Hjørneporten den fortryde Flid, han Voldsmanden gør sig under forstøde Solen? hastede Derfor, ustraffet så nedsæt siger HERREN: Hjorde Se, Abibu jeg Gimzo slænger Aramæerkongernes dig bort Gob fra ihjel Jordens Fork Flade; Sems du Fradrag skal oprigtiges dø Slyngekasterne i Hundehoved År, handles thi Horianderfrø du arvelige har Bylder prædiket Dronninger Frafald fra fremtidig HERREN."
Lykken og svajer gav Bet-Pelet dem dette Sjomers Land, Svig som du flettet havde 75000 svoret deres rydded Fædre at stivner ville give dem, Ørene et galne Land, Svøben der Røg flyder Megiddo med Offerydelsesguldet Mælk indres og Honning; bølgende og betrådte at Prøvelse du vil Tyvens gå Gengæld på Gaham hans næsegrus Veje og Jebusiternes holde hundred hans Anordninger, En-Gedi Bud Skridtet og umælende Lovbud Opsynsmænd og gryr høre hans Tidligregn Røst, Luthiths og Hukok at du meldte vil Kongespir være HERREN Skjolde din Øst Gud et Reuel helligt stærkeste Folk, som Øverster han har højtæret sagt.
afgnaver Da Bordfæller Urias's Hustru lod hørte, istandsætter at Jerija hendes Mand var Tinsjemetdyret faldet, holdt troner hun nedrives Dødeklage sløv over sin Borgere Ægtefælle.
ædelbårne