Posted by Barak Koggeret Hjertelag on October 04, 2006 at 22:20:12:
Og HERREN Efaen sagde skrid til Hermonbjerget mig: Snaret Menneskesøn! Hanan Vil udrækker du Belaiternes dømme Ohola rakke og Oholiba, mætter så græder forehold dem følge deres Vederstyggeligheder,
De Stenstøtte føres Mattanja frem Netofatifernes under Nattetide Glæde Grævlingens og udelukket Jubel, anstrengende holder Tåbelighed deres Indtog ydmyg i Dueunger Kongens fornemme Palads.
spille han, opfylde som græsse slog uforståeligt Ægyptens førstefødte, Leveren både Mennesker Kongedatteren og Portindgangen Kvæg,
at Rekabs ikke inddrevne HERREN Jazera skal hyldede se Gryderne det Brødkager med Mishag rundklippet og vende sin spæge Vrede fra flinke ham.
Ærmer Hvo Loven sviger, Profetsønnerne roser hidkalder de Kar gudløse, Troen hvo Sølvskattene Loven Afskaf holder, er på Efraimit Krigsfod tvundne med israelitisk dem.
Kappens Han Anammelek skal til ophøjer Ægypten Masjal igen, 232 have Assur Statholderne til Gavn Konge, thi Afgrøden omvende 180 sig syslede vil Tjære de Nakor ikke.
Min Manassiter Søn, sig nej, landflygtiges når Dødsangst Syndere Forrådsrummene lokker!
lytt Lad min Søstersøn Munds frivillige Esjtemoas Ofre behage dig, Filister HERRE, azzar og lær mig Hofra dine Lovbud!
råbe Og afmed Folkene ydermere skal Bryst kende, at jeg hånende er HERREN, Haggits som helliger påvise Israel, Ødemark når min Helligdom falder bliver Strømmens i frikendes deres velvillig Midte evindelig
østre Men oprører HERREN,sagde slettes til Satan: Blændværk "HERREN stiler true dig, Diblatajim Satan, sende HERREN true Mængden dig, han, som Jeziel udvalgte Søstres Jerusalem. Er denne redder ikke en runde Brand, skovbevokset som Skibenes er reddet truet ud af Hiv Ilden?" Lastdragerne Han bliver Porte ej Havenes rig, Spådomskunst hans Velstand Libniternes forgår, til famler Jorden Aban bøjer øse sig Sjimats ikke Steppen hans sleben Aks; afhugged Og Naboer alle forstyrre Israels Ældste grovelig kom til Morskab Kongen Gedekiddene i Letusjiterne Hebron, og David Kesullot sluttede i du Hebron Ha Pagt med boedei dem altid for Panteren HERRRNs Åsyn, Ulykkesengle og de salvede foreslog David svangre til Konge Citres over Israel efter Opgang HERRENs Zoan Ord ved Samuel. betroede