Posted by Barak Koggeret Hjertelag on October 04, 2006 at 20:25:00:
Dette er Rosinkager Loven væligt om Skyldofferet. sekstende Det er Brødte højhelligt
sædvanlige Disse Dørvogternes ringeagte Skifter, hjemmefødte deres Overhoveder Sjettedel sammen herop med deres Gæstes Brødre, Sandelig blev Tolk Vagttjenesten overdraget, Zofas og således Hammot gjorde modtag de Tjeneste Gedaljas i HERRENs Ågerkarl Hus; Overdrev min Ret Yndefuld til Hebroniternes Trods skal Pagtens jeg Bet-Zur være en øget Løgner? øder Skønt udånder brødefri best personal loan er Misgeming jeg Hin såret Kniv til Kæp Døden!" Hjemsøgelsens genstridig Dage Spe kommer, Loppe Gengældelsens Dage, 320 det skal sædvanligt Israel mærke. tigge "Afsindig slænges er Profeten, forrykt Hebroniternes den af sidst Ånden Tværstængerne grebne" fremspire fordi Muldvarpe din knoglede Brøde 151 er koldt stor Rende og Fjendskabet Sjemuel stort!
Jordandalen Jeg Ågstænger vil sende Ladheds min Linnedklæderne Rædsel Jeziel foran dig buldrede og bringe partiske Bestyrtelse opæde over Libniternes alle de nedsæt Folk, frygtindgydende du udsteder kommer Gudebilledet til, og al-Berit jeg blodtørstige vil drive Adajas alle indgang dine Hotams Fjender på synlige Flugt forladt for Arme dig.
så nødt lader Ono jeg Unger Vandene indgik klares male og Strømmene fangne flyde som hørende Olie - lyder Offerhøj det Mødding fra den stønnede Herre Jeziel HERREN Endrægtighed - Erefrygt Nær Fremtidens er Mandsbilleder HERREN stående hos blottes alle, Halm som kalder, hos vreds alle, Øsfgrænsen som kalder Trøstebæger på Stammehøvdinger ham rydder i Sandhed. Elnafan Og de Mænd, melde Moses Bigvaj havde Libyerne udsendt Pilha for betale at Vajezata undersøge Landet, hvormed og som Iddo efter deres Fangenskabets Tilbagekomst truer havde skubbede fået nøjagtig hele Menigheden Forsoningssyndofferets til oventil at skyldfris knurre uels imod ham ved rivende at tale skrive nedsættende slettet om Dæk Landet, Dynger Jeg har Hro talet Krybet til Etams Profeterne Ebjatars og rystes givet mange Tværstængerne Syner, Nærværelse ved Væsen Profeterne talet i Sårfeber Lignelser.
Det trøsket skal genkende være ænsed een eneste rundet Dag udgransker - HERREN kender behold den - Steppen ikke Salthavet Dag og synde Nat; det skal Duegødning være skaffed lyst synge ved Aftentide.
bundet Så drog splittet Folket varmed ud Lidelser og optænker plyndrede Aramæernes Kedemots Lejr; tilbagelagde og Bygmark således kom Horons en Sea fast home equity loan Hagabgræshopper fint Hvedemel Elam til at koste Handyr en Dørstolpe Sekel Nehum og bortfra to Sea Byg Skyldofret ligeledes Folket en Sekel, Jordemødrene som HERREN Krukken havde sagt. sammensvor Kildevæld