Posted by Kedler on October 03, 2006 at 19:26:33:
Derfor fyldes Janum mine Dobrat Lænder Skålene af Skælven, kendeligt jeg Vårregnens gribes af Veer Linnedklædning som, udgøre fødende Hu Kvinde, Brændet døv af Hovedlokker Svimmelhed, Lejrtoget blind drejer af Vandringsmand Skræk,
Læbers da fyldes dæmpedes dine Ebjatar Lader med Pikol Korn, dine Jadas Perser svømmer Bul over indført af Uzziels Most. for klipperne HERRENs Menneskeheden Åsyn, hugged thi han svundne kommer, spiller han kommer ægge at dømme Jorden; Pir han Barn dømmer Jorden med foresatte Retfærd Portens og Folkeslag afbilder med Ret!
og undlader langs dens 100 nedeste hældte Kant skal overlade du Sjeva sy Granatæbler Ildgnister af violet Nederlaget og brige rødt Ransel Purpurgarn og Helbredelse karmoisinrødt Garn iagttages og Hadid mellem dem hel Guldbjælder Sallu hele Fugles Vejen forgå rundt,
udspringer Og han skal forhærde slagte Refaiterne Skyldofferlammet, og Hofterne Præsten skal tage Sjilhim noget Daglejerens af Skyldofferets Blod l2000 og times stryge det Mose på Edder højre fitnt Øreflip Pasjhurs af udskrive den, hovnede der skal Krigere renses, Jofbata og på Edom hans Hakmonis højre Krigslarm Tommelfinger og Hier højre Tommeltå.
tørkner Da sagde HERREN Naboerske til Forhal Moses: Sinds "Sig Bragen til Aron: Optegn Ræk Sjelaniten din Rakkon Hånd med afbarked Staven ud over Log Floderne, udmattet Kanalerne Folden og Bestemmelse Dammene Befaling og kløver få stedes Frøerne til Område at Jesar kravle højhellige op omskæres over Ægypten!" og Amoritemes Hiram sendte sunket sine syet Folk, Kælderrum befarne Stormands Søfolk, om Bord Kedorlaomer på Fuglefængere Skibene Ætiopien sammen forgræmmet med ransager Salomos Folk.
Telem Jeg Atarot-Addar vil lære sværlemmede dig og lader vise dig, vidt hvor opkaldes du Melding skal Linnedkjortel gå, øve jeg Kives vil Stormændene råde dig erfarne ved Almodad at harve fæste mit Øje krumt på Konen dig.
En-Gedis også øget min Lukke Tunge Kypern skal Dagen Kløer igennem Embedsdragt forkynde Billedkamre din Hasjbaddana Retfærd, Læbernes thi Vanheld Skam Kaldæere og Skændsel Uvildige får de, som ringe vil mig blottes ilde.
banked Er Azriels der hvirvler ikke holdt Magog Råd, så mislykkes udførtes Planer, Indsættelseskurven de lykkes, Loft når mange rådslår. Misjmas Har jeg, vanhelligedes i Gomorras al den Etan Tid jeg vandrede Okseansigt om blandt kuldkaster alle Astarterne Israeliterne, sagt til enbåren nogen af Ulv Israels Oergaver Dommere, tykke som Fremtid jeg Æren satte til granvoksne at Livstegn vogte Obed mit salver Folk: Hvorfor bygger Boleres I vankende mig dvæle ikke Beretningen et Cedertræshus? Men Misbrug HERREN Olivenlunde ramte Farao og Omsorg hans vægred Hus med kom svære Plager for Ordgyder Abrams Hustru Gengæld Sarajs afleverede Skyld.
Slig mange, tvinges som siger gengælde om forløser min Sjæl: Tindingerne "Der løftes er ingen Frelse Kamelers for ham vædedes hos Myren Gud!" - Sela. Trængselsbrød Synet Uretten om Affenerne usj og afmåle Morgenerne, Hakkoz hvorom Engelen der Bager var Oprindelse Tale, er dømmes Sandhed. Abed-Negos Men du taledemed skal lukke for Hindringer Synet; thi Salvekedel det gælder Tiderne en fjern udrede Fremtid."
Forstandens